Sommar

Jag har varit väldigt dålig på att skriva ett tag nu, men det har varit väldigt mycket med både skola sen sommarlov och jobb! Jag spenderar ännu en sommar i Living and Giving i Orrefors. Trivs, det gör jag absolut. Alla (oftast) trevliga kunder, underbara arbetskamrater och alla fina saker som är runt mig varje dag.

Detta är förövrigt mitt sista sommarlov, vid den här tiden nästa år har jag tagit studenten (peppar, peppar, salt ta i trä!) och är förhoppningsvis ute i livet, har jag planer? javisst har jag det, går dem att uppfylla? jag vet inte?! allt är verkligen oklart vart man kommer befinna sig om 10 år och hur livet ser ut. Visst är det spännade att inte veta, men ändå väldigt frustrerande.

Jag hoppas att alla får en lika bra sommar som jag ska försöka ha, men det blir ju vad man gör det till.
Keep rocking!

<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback