Time

Vad är det egentligen med nätter? tankarna flödar fritt i huvudet och det finns ingen stop skylt.
Man grubblar och funderar, men vad får man egentligen ut av det? I stort sätt ingenting.
Och är inte det ganska skönt egentligen, man funderar på saker som man ändå inte kan göra något åt, något man ändå inte kan ta tag i. Inga måsten, endast grubbel.

Jag är just nu inne på mina 10 dagar i "streckjobbarpass" och hur känns det? jodå sliten och jävlig. Det hade ju inte varit fel med endel ledighet och soliga dagar. Men i höst kommer man väl vara glad för att man har slitit och kunna betala en sol semester i Oktober, yeees i oktober bär det av till Turkiet. 

Snart börjar sista året på gymnasiet. Tiden har verkligen runnit iväg och jag känner att det är nu eller aldrig man ska börja kämpa. Skola och plugga har aldrig riktigt varit min grej men jag får väl slita röven av mig rent ut sakt detta året.
För mina planer för framtiden är inte så minimala så bra betyg hade ju inte suttit fel i bagaget.

Nu ska jag förbereda mig för morgondagen då jag fortfarande är boss over the lager ^^, ge mig styrka!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback