Forget about your troubles

Äntligen hemma efter 6 timmars slit på jobbet, idag har vi fått mycket gjort och sålt en hel del.
Man lär sig nya saker varje dag, bland annat att kolla igenom butiken och kolla så att ingen är där innan man börjar fjanta sig. ops! Men Janni och jag smörade lite för kunderna så vi överlevde ännu en dag.

Gårdagen var hel lyckat, först blev det en sen förfest hos Ica där massa gruppbilder och annat togs. massa trevligt.
Senare under kvällen begav vi oss till Vigge, och kvällens stjärna är självklart el maco chicken! jag har aldrig i mitt liv sett en person spilla ner hela köket inte bara en gång utan 5. Tyckte även att hans sätt att stöta på Ida bjelkne var väldigt charmigt, spotta ett helt glas vin över henne. Haha!  Kvällen innehöll massa shake för mig och Becca i Vigges vardagsrum och stora hotellet för Ida och Ica. Vi han med busigheter på toaletten och massa fjant i köket. Jag fick reda på mycket den kvällen, mer än jag vill veta! genom att köra "jag har aldrig". Spanskastolen var ändå bäst då JÅ fick agera kvinna. Jag är nog inte ensam när jag säger att jag inte har skrattat så mycket på länge!
Tack för en super kväll, you rock!

I kvällen kommer det dock bli lungt men minst lika trevligt, äta ute och kolla film med Emelie. Det är verkligen på tiden att vi ses nu, för det var alldeles för länge sen nu.

Over and out

image4

Bilden är tagen i sommras på vår tripp till Ronneby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback