Death To Supermodels

Dagen började med att en viss person slängde upp min dörr och skrek att jag skulle gå upp,
alltid lika härligt att bli väckt så. Begav mig till taxi där min fotbollstränare väntade, åkte vidare till Kalmar för en match mot Trekanten på Fredrikskans. Jag kände mig riktigt taggade i fredags men det försvann under helgen och jag tror inte att jag var speciellt ensam om det med tanke på resultatet som blev 2-1, då vi borde ha fått in fler bollar, riktigt jobbig match och alla var helt slut efter. Som tur var räddade Lisa Trekantens handikappsstraff i andra halvlek, Lisa gjorde förövrigt ett super jobb i målet.


image5

Lisa Carlsson, Maria Åkersson & Anna Pettersson  


Kvällen igår var väldigt lyckad, det blev en promenad ner till stan för att äta lite mat, det blev en räksallad för min del och Emelie tog en kebabtallrik. Jag vet inte riktigt hur länge vi satt där men när vi skulle bege oss till Emelie så var det mörkt ute och det regnade så det var ingen höjdare. Väl hemma hos Emelie så blev det film, vi började med The Hills Have Eyes 2. Efter tio minuter trodde jag att mitt hjärta skulle stanna. Hade varit väldigt roligt att filmat oss så som vi hoppade runt och skrek. Efter filmen upptäckte Emelie att jag hade fått blåa läppar. Ett ganska självklart bevis på att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Men den adrenalinkicken är inte att leka med. Efter den filmen så tänkte vi att vi skulle se en tjejfilm, jovisst Death To Supermodels. Se aldrig den det var den värsta filmen jag har sett, så himla dålig. Och det märktes ganska tydligt på mina "medtittare" eftersom alla sov.

image6

Over and out

Kommentarer
Postat av: diana

den andra verkar skit läskig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback